TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT

Friday 11 April 2008

Ini Kerja Apa ?

Selamat sejahtera,

Tindakan kerajaan pusat campurtangan dalam pentadbiran negeri-negeri dengan menubuhkan Jawatankuasa Keselamatan dan Kemajuan Kampung Persekutuan (JKKK) serta Jabatan Pembangunan Persekutuan (JPP) menampakkan lagi kebejatan dan niat-niat jahat terhadap Pakatan Rakyat yang dipilih oleh rakyat Malaysia tanpa bantuan SPR ,undi pos atau mana-mana pihak ataupun undi hantu jembalang ! Ini seolah-olah menafikan kewujudan kerajaan-kerajaan negeri yang dilantik dengan undian dan demokrasi .

Tahap pemikiran pemimpin-pemimpin kerajaan pusat Umno/BN sangat rendahkah atau sengaja membuat kerja jahat dalam 'mengacau' pentadbiran kerajaan-kerajaan negeri ! Apakah niat sebenar ?

Jika niat pusat baik mereka akan memberi kerjasama demi kemakmuran,kebahagiaan dan keharmonian rakyat ,tapi ini menunjukkan niat sebenar mereka menghalang kelicinan tadbir negeri-negeri. Ingatkah mereka apa akan rakyat ucapkan terhadap tindakan ini melainkan jika membuat 'pekak badak' !
Moga seluruh rakyat Malaysia mendapat keadilan dari kerajaan pusat atau kemungkinan rakyat akan tolak mereka terus lingkop dalam PRU yang ke 13 nanti ,insyAllah .

No comments:

BERSIH 3.0- 28 April 2012 DATARAN MERDEKA

BERSIH 2.0 - 9 JULY 2011