TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT

Monday 30 June 2008

Hari Hari Yang Mengemparkan !


Salam sejahtera

Malaysia kini dilanda berbagai musibah dan berita gempar yang boleh disifatkan sebagai bala kecilan dengan naiknya minyak,tarif baru elektrik dan berbagai barangan keperluan harian yang lain ,tidak ketinggalan berbagai topik dan skandal juga pendedahan panas yang memeningkan rakyat marhaen juga para pemimpin yang terlibat !

Lebih memeranjatkan laporan pembantu DS Anwar Ibrahim kes salahlaku sex yang pernah difitnahkan sepuluh tahun dulu oleh seorang diktator tua yang sangat licik dan zalim ,yang akhirnya terdedah juga akan kepalsuan dan kejahatan rancangan jahat itu dimahkamah ! Juga akuan bersumpah dari blogger terkenal Raja Petra Kamarudin kes pembunuhan Altantuya melibatkan pemimpin dari parti pemerintah .

Terhangat berita tersebarnya DS Anwar Ibrahim akan ditangkap polis kerana laporan salahlaku sex yang mana dilihat sebagai satu tindakan untuk menyekat kemaraan DSAI dan Pakatan Rakyat dalam menerajui kerajaan Malaysia oleh kerana ada maklumat terbaru keterlibatan Ketua Polis Negara dan Pendakwaraya dalam kes serupa sepuluh tahun lalu !

Banyak pihak percaya ini langkah terdesak Umno/BN menangani peningkatan sokongan pada Pakatan Rakyat yang dilihat dapat menumbangkan kerajaan pusat yang dikuasai BN yang kini dilanda berbagai konflik dan pertelingkahan sesama ahli dan menteri dalaman parti itu !

Berbagai telahan tersebar kini antaranya untuk menutup bermacam-macam kes termasuk kenaikkan harga minyak,penyelewengan wang Petronas,salahgunakuasa dan kezaliman terhadap tahanan ISA,kebodohan para wakil Malaysia dimahkamah dunia (ICJ) hingga terlepas yang hak dan banyak kes lain-lain lagi ,terkini laporan terhadap DSAI oleh seorang individu yang sangat diragui karektornya dimana terdapat gambar-gambarnya bersama-sama pemimpin Umno/BN yang memusuhi DSAI ! Salah satu gambar pula dihadapan pejabat Timbalan Perdana Menteri dengan seorang pembantu TPM !

Dari pengamatan terdahulu semasa DSAI difitnah sampailah dimasukkan dalam tahanan,dipukul bekas KPN yang mana diktator tua zalim bekas PM berkata DSAI sendiri menumbuk matanya ! Cubaan arsenik keatasnya juga kezaliman membiarkan kecederaan tanpa rawatan yang lama. Sungguh memeranjatkan jika difikirkan tindakan-tindakan tidak berperikemanusiaan dilakukan oleh pengamal Islam Hadhari atau penganut yang mengaku Islam tetapi bertindak lebih dari tentera zionis terhadap rakyat Palestin !

Kini tersembul keluar pula dari mulut celupar simalaun anak Yatim pakar bakar jambatan konon DSAI tidak perlu minta perlindungan dikedutaan asing kerana nyawanya tidak pun terancam ! Polis boleh beri perlindungan semasa disiasat konon dan amaran pada sesiapa jangan beri perlindungan pada DSAI !

Pada pemfitnah sekelian ingatlah dunia ini tidak kekal tapi dihari pembalasan maka akan bersaksilah perbuatan anda sekelian keatas perbuatan baik dan buruk semasa disini !
Wassalam


With greed,power,selfishness and hatred anyhing goes ! Can Malaysia see the day when peace and justice settles to all ? May the truth prevail !

No comments:

BERSIH 3.0- 28 April 2012 DATARAN MERDEKA

BERSIH 2.0 - 9 JULY 2011