TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT

Sunday 18 January 2009

ALHAMDULILLAH SYUKUR



Salam sejahtera

Alhamdulillah syukur kita pada hadrat Allah Azza Wajalla yang memberi kemenangan pada Parti Islam SeMalaysia ,rakyat menolak kerajaan batil lagi jahanam.

Syabas pada 32,883 pengundi-pengundi yang mengundi parti Islam dimana anda sekelian akan mendapat ganjaran diakhirat kelak insyaAllah kerana menyokong parti yang berjuang untuk menegak syiar Islam dan yang hak !

Pada 30,552 pengundi-pengundi yang mengundi BN anda adalah pembelot, pengkhianat dan perosak pada agama,bangsa dan negara ,anda sekelian hanya layak mendapat hadiah mangkuk tandas seelok-eloknya ! Kerana itu sahaja kelayakkan pada parti pilihan anda yang penyonglap harta rakyat, penyeleweng dan perasuah besar lagi durjana, perosak negara dan agama tapi bertopengkan Islam , moga Allah SWT jua memberi petunjuk pada hati-hati dan minda yang karat dengan kebendaan semata.

Sekali lagi kita bersyukur pada Allah SWT diatas kemenangan ini walau berjuta dipunahkan oleh parti karat mereput umno/BN itu,wassalam

Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar

1 comment:

Unknown said...

Rakyat Trengganu dah cerdik...dan muak dgn janji & umpan BN> tiada keikhlasan...nak bagi bantuan dgn syarat- Piee kata apa punya thurr!!! Allahuakbar, hidup kuasa rakyat, hidup Islam.

BERSIH 3.0- 28 April 2012 DATARAN MERDEKA

BERSIH 2.0 - 9 JULY 2011