TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT

Monday 13 June 2011

PARTI PANDI KUTTY MARAH UNDI KHARIAH MASJID DI PENANG !



Banyak geng-geng parti pandi kutty marah pada kerajaan Pakatan Rakyat Pulau Pinang pasal cadangan undi untuk lantik ahli khariah masjid ! Pasal apa ? Pasal selama ini hanya ahli dan geng-geng parti pandi kutty saja layak memegang jawatan di masjid-masjid, mereka memonopoli dan menyekat dari dilantik orang-orang yang tidak sehaluan dengan parti pandi kutty anda tau siapa !

Sekian lama ini kerja mereka ,hanya pengampu dan tali barut umno @apco SAHAJA akan dilantik baik imam, siak atau bilal juga ahli jawatankuasa masjid. Bila kerajaan Pakatan mencadangkan dibuat undian maka marahlah mereka kerana monopoli mereka selama ini akan terhapus dan tersekat ,segala fitnah,dakyah dan kerja busuk menghasut akan terbantut ! Berbagai-bagai komen basi keluarlah dari mulut busuk pemimpin-pemimpin parti pandi kutty .

Syabas pada kerajaan Pakatan yang mahu ketelusan, keperihatinan dan kejujuran dalam mengurus semua badan atau agensi dalam kerajaan. Anggaplah kritikan mereka seperti anjing menyalak bukit ! Kerja baik akan mendapat 100% sokongan rakyat .

PENYOKONG DASAR INI LEBIH POPULAR DARI PEMBANGKANG KUTTY !



No comments:

BERSIH 3.0- 28 April 2012 DATARAN MERDEKA

BERSIH 2.0 - 9 JULY 2011