TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT

Thursday 21 August 2008

Tau Tak Pa !



Salam sejahtera

Permatang Pauh makin rancak dengan berbagai aktiviti,ragam wayang,konspirasi juga pelbagai drama perancangan dari berbagai pihak yang berniat buruk dan juga yang baik, dalam usaha menyedarkan rakyat marhaen dari berbagai penipuan,selewengan dan salahguna kuasa serta segala kebejatan yang tidak dapat difikirkan oleh akal yang tanpa sifat tamak dan hasad dengki,hanya spesies dari parti karat kuat rasuah sahaja dapat menjiwai karenah penyakit ini !

UmnoBN parti yang mempertahankan kronisma,penyelewengan licik,pengkhianatan terhadap bangsa dan agama ,serta perosak dan pemusnah negara demi tembolok gelojoh para pemimpin yang konon bertempik untuk membela rakyat ,negara tergadai tanpa maruah dan jati diri hingga boleh diperlembukan melalui kelicikan undang-undang.

Pemimpin hanya lagak juara untuk menjahanamkan sebangsa seagama dengan berbagai fitnah dan rekaan tuduhan untuk menjamin kestabilan kocek dan kuasa,juga untuk pertahankan tembelang dari pecah akan segala salahlaku dan penyelewengan.

Bukan mudah menegakkan ketelusan dan kejujuran dibumi Malaysia ini yang telah lama dinodai oleh para pemimpin dari parti karat UmnoBN bermula dari TKT Mahathir yang meliwat segala sistem negara demi nafsu serakah gelojoh ibarat darah sikitul masih mengalir dalam dirinya !

Kerajaan pusat mengunakan segala apa yang ada untuk merampas Permatang Pauh dari dimenangi Pakatan Rakyat, kini bermula berbagai babak khianat dan biadap ,dari ahli haprak mengalahkan pelacur dengan bergelarkan puteri konon tapi berperangai lebih hina dari anjing kurap ditepi longkang hinggalah kepada para pemimpin rasuah menunjuk jaguh yang bersih lagi telus konon.

Memalukan sungguh pada sang puteri-sang puteri bertudung Umno ini yang bak kaparat hilang arah dan tuju tanpa pedoman iman atau agama ! Cukup dengan isyarat lucah dan hina sewaktu hari penamaan calon tempoh hari ! Mungkin puteri pelacur agaknya !

Tapi rakyat marhaen Permatang Pauh sudah lali dengan ini semua melainkan jika jutaan ringgit atau lambakkan wang dicurahkan kekocek mereka mungkin ada segelintir yang sanggup terima demi kesempitan hidup gara-gara minyak naik harga,tapi kebanyakkan sukar terima apa jua bentuk suapan atau rasuah. BN tiada modal ikhlas untuk menang melainkan taktik kotor sahaja yang memungkinkan kemenangan.

Jika bertanding secara telus tanpa sebarang pakatan jahat atau komplot dari berbagai jabatan seperti SPR,PDRM dan kelicikan jahat pemimpin-pemimpin UmnoBN maka akan dapat dilihat kemenangan DS Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat yang membanggakan insyAllah.

Moga Allah SWT memberi kekuatan pada semua pengundi Permatang Pauh untuk menolak segala bentuk rasuah,hadiah ,jawatan juga tekanan dari pihak lawan iaitu parti karat mereput UmnoBN, jom merdeka dari belengu penipuan dan diperlembukan oleh UmnoBN ! Wassalam.

“Sebenarnya Kami melontarkan yang hak kepada yang batil lalu yang hak itu
menghancurkannya maka dengan serta merta yang batil itu lenyap.”
Surah al-Anbiya: 18

'Your friend is only Allah and His Messenger and those who believe: those who perform prayer and give the alms, and bow'. (Surat al-Ma’ida, 55)


Sila kesini:
http://margeemar.blogspot.com/2008/08/7-kebetulan-untuk-pengundi-permatang.html#links

No comments:

BERSIH 3.0- 28 April 2012 DATARAN MERDEKA

BERSIH 2.0 - 9 JULY 2011