TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT

Thursday 28 August 2008


Salam sejahtera

Alhamdulillah kita panjangkan kesyukuran terhadap Allah swt yang telah memberi kemenangan besar buat DS Anwar Ibrahim dan PKR dalam menghadapi bala tentera pengkhianat besar diMalaysia ! Kemenangan besar dalam pilihanraya kecil ini jangan dianggap selesai kerana akan ada lagi gelombang tsunami pengkhianatan-pengkhianatan yang lebih besar serta lebih dajal sifatnya untuk menghalang kemaraan Pakatan Rakyat,berbagai karenah,konspirasi dan komplot akan menyusul jadi PR harus bersiap sedia terhadap segala kemungkinan yang mendatang .

Harus ada sebuah badan untuk bertindak dan menangani segala apa bentuk cabaran yang datang terutama dengan kemaluan besar yang ditanggung Umnoi/BN maka jangan terkejut mereka akan bertindak lebih khianat dan agresif,ambil sifat proaktif supaya senang bertindak balas akan apasaja bentuk serangan dajal-dajal bertopengkan Melayu dan Islam konon !

Para peguam dalam PKR juga harus meneliti kelemahan yang terbukti dari Umnoi/BN untuk ambil tindakan saman atas segala bentuk fitnah dari mereka juga media-media pembodek mereka terutama RTM dan TV3suku,dan media cetak pengampu !

Tahniah juga ucapan jutaan terima kasih pada semua pemimpin-pemimpin dari PAS,PKR dan DAP juga semua para ahli dan penyokong seluruh Malaysia yang turun berpadang di Permatang Pauh hingga 'meletup' nama tempat itu seluruh dunia ! Aktiviti tanpa henti disemua kawasan undian sungguh mengkagumkan,tanpa kira masa,penat dan wang kejalan menuntut kebenaran dan kemenangan.

Itulah semangat rakyat marhaen demi menuntut satu negara Malaysia yang bersih,harmoni dan aman tanpa segala kebejatan seperti pemerintah sekarang ! Masa suntuk untuk ubah kerajaan kini yang dah kronik sakitnya hanya kekubur sahaja jawapannya ! Kembalikan kehormatan negara dengan membuang najis-najis dalam pemerintah kini yang bukan hanya busuk tapi berpenyakit yang amat bahaya lagi dari HIV !

Wassalam , Allahu Akhbar !

'Dan mengapa mereka tidak memikirkan tentang (kejadian) mereka? Allah tidak menciptakan langit dan bumi dan segala yang ada di antara keduanya melainkan dengan (tujuan) yang benar dan untuk waktu yang ditentukan. Dan sesungguhnya ramai manusia yang ingkar tentang pertemuan dengan Tuhannya'. (Ar-Ruum, 8)

'It is God Who made the earth a stable home for
you and the sky a dome, and formed you, giving
you the best of forms, and provided you with
good and wholesome things. That is God, your
Lord. Blessed be God, the Lord of all the worlds'
.
(Qur'an, 40: 64)

No comments:

BERSIH 3.0- 28 April 2012 DATARAN MERDEKA

BERSIH 2.0 - 9 JULY 2011