TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT

Wednesday 30 July 2008

DS Anwar Ibrahim Musuh Nombor Satu ?


Salam sejahtera

Kebelakangan ini Malaysia nampaknya menghadapi peperangan dalam negeri ! Peperangan 'senyap dan terang',dengan segala bala tentera dari PDRM,ATM,KPN,peguam negara,menteri dalam negeri,media-media pengampu,pak-pak menteri angguk UmnoBN,serta berbagai jabatan yang jadi kuda tunggangan untuk menyerang DSAI pada anggapan mereka ibarat musuh negara nombor satu !

Lebih bahaya dari geng mamak,lagi bahaya dari penculik kanak-kanak,pembunuh dan perogol ,perasuah dan peragut, dan segala macam penjenayah yang mungkin lagi selamat dari DSAI!

Cara penangkapan DSAI ala SWAT yang timbul kembali seperti sepuluh tahun dulu semasa polis yang mahu nampak 'profesional' menyerbu dengan kelengkapan lengkap sungguh memalukan polis Malaysia yang suatu masa dulu terkenal baik seantero dunia tapi kini Polis Sri Langka pun tak mungkin dapat ditandingi !

Kemana sikap perfesional PDRM ? Sanggup menjadi alat pemimpin korup dan jahat berkonspirasi dengan segala macam kerja yang tidak sepatutnya dibuat polis ! Kesungguhan polis untuk menjayakan konspirasi dan menutup kes dan skandal pemimpin pemerintah sungguh memalukan rakyat Malaysia ,kini seluruh dunia ketawa atas kelucuan dan kebodohan tindakan untuk memalukan DSAI dengan pelbagai cara dan tuduhan yang tidak masuk akal !

Ketakutan yang amat terlampau bagi pemimpin-pemimpin UmnoBN mendesak mereka mengunakan segala jentera untuk menyekat kemaraan DSAI dan PR sehingga sanggup mencicirkan hukum hakam undang-undang dan keadilan,tapi dengan tebal muka mengatakan konon polis melakukan siasatan secara profesional tanpa pilihkasih ,termasuk menteri dalam negeri yang mendahului mahkamah memberi komen merapunya tanpa berfikir, semua demi menjaga keutuhan pemimpin dan pemerintahan UmnoBN yang makin goyang untuk menutup segala kemungkaran mereka !

Gerak gempur 'sengit' terhadap DSAI memungkinkan berbagai helah dicari dan cipta tapi Allah SWT lebih mengetahui dan berkuasa,dengan kesilapan demi kesilapan setiap tindakan dilakukan menampakkan kebodohan mereka dalam menjalankan kerja jahat untuk memusnahkan DSAI,terkini kes laporan doktor yang memang nampak seperti hendak disembunyikan tapi muncul jua dengan kenyataan bahawa tiada liwat berlaku ! Maka keluarlah berbagai komen dari sang angguk-sang angguk konon siasatan polis bukan tertumpu pada laporan doktor saja tapi dari semua aspek ! Pulak !

Ingatlah DSAI bukan musuh negara nombor satu tapi banyak musuh negara dalam parti pemerintah UmnoBN yang merosakkan imej,kewibawaan dan ketelusan negara Malaysia dengan membela para perosak,perompak,perasuah dan perogol dalam kepimpinan,menyeleweng harta negara serta salahguna kuasa yang terlampau ! Rakyat Malaysia kini tidak mudah termakan umpan untuk mudah diperbodoh-bodohkan .

Ingatlah kebangkitan rakyat baru lima puluh persen dalam PRU-12 lalu dan insyAllah akan mencapai seratus persen menjelang PRU-13 nanti ,dengan segala cacamarba yang pemimpin-pemimpin UmnoBN tunjukkan kini hanya melajukan merudumnya mereka.

Kini masa terdesak sangat untuk rakyat marhaen semua menyokong Pakatan Rakyat membentuk sebuah kerajaan pusat yang benar-benar berwibawa dan telus membela semua kaum bukan hanya segelintir pemerintah elit yang tamak dan zalim !
Wassalam.


Di dalam al-Qur'an, Allah memaklumkan mengenai usaha perjuangan masyarakat terdahulu untuk membawa manusia ke lembah kufur:

'Dan Kami jadikan mereka pemimpin-pemimpin yang menyeru ke neraka dan pada hari kiamat mereka tidak akan ditolong'. Surah Qasas: 41 11

[My Lord, You have indeed given me of the sovereignty and taught me of the interpretation of events: Originator of the heavens and the earth, You are my Guardian in this world and the hereafter; make me die a Muslim and join me with the good.] (Yusuf 12:101

No comments:

BERSIH 3.0- 28 April 2012 DATARAN MERDEKA

BERSIH 2.0 - 9 JULY 2011