TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT

Wednesday 16 April 2008

27 Juta Dalam 50 Hari !

Salam sejahtera,


27 juta dalam 50 hari ! Begitulah cepat dan pantas keperihatinan wakil-wakil dari BN menabur 'jasa' berbakti pada rakyat demi menjaga keselesaan,kesenangan dan tanggungjawab melangsaikan sumbangan pembayar cukai . Sungguh jujur dan telus mereka bekerja menghabiskan dana demi rakyat !


Diharap semua wakil-wakil BN baik yang kalah atau menang memberi penjelasan secara jujur akauntabiliti perbelanjaan itu jika mereka ikhlas dan benar-benar mengunakannya dengan betul , jika ada sebarang penyelewengan terbukti maka sangat wajib kerajaan negeri Pakatan Rakyat Selangor melaporkan pada polis,BPR supaya siasatan terperinci segera dilakukan . Ini demi menjaga kepentingan rakyat dimana dahulu semua penyelewengan pemimpin dan wakil BN hanya dibakulsampahkan oleh pihak pendakwaraya, seperti yang pernah dilaporkan ketua audit negara atas pembaziran dan salahguna kuasa dalam pembayaran pembelian alat-alat untuk jabatan-jabatan kerajaan yang sungguh tidak masuk akal !


Adakah ini menunjukkan wakil-wakil tersebut benar-benar prihatin dalam menjalankan tugas mereka ? Hanya jawapan yang akan diberi pada kerajaan PR Selangor mampu menjawab !

No comments:

BERSIH 3.0- 28 April 2012 DATARAN MERDEKA

BERSIH 2.0 - 9 JULY 2011