TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT

Wednesday 9 April 2008

Sesudah PRU12...

Salam semua
Sesudah PRU12 dan keputusan telah kita lihat bagaimana rakyat marhaen menolak kerajaan lalu yang kuat rasuah,penyelewengan,salahgunakuasa juga kronisma maka sekarang dalam mengatur dan merencanakan gerak langkah untuk menunaikan manifesto serta janji-janji Pakatan Rakyat timbul berbagai komen dan fitnah tanpa bukti serta tuduhan dari berbagai pihak terutama dari yang kalah,NGO-NGO pro-bekas kerajaan yang tumbang ! Tidak sampai setahun jagung PR menerajui kerajaan pelbagai tuduhan dilemparkan konon tidak menunaikan janji-janji pada rakyat !
Alangkah teruknya tahap pemikiran mereka yang lupa kerajaan PR baru sahaja mengambilalih tampuk pemerintahan sedangkan BN telah lebih 40 tahun memerintah dengan dasar DEB konon menitik beratkan kebaikkan pada umat Melayu tapi menyeleweng sebenarnya hanya untuk memperkayakan sanak saudara dan kroni, biarkan PR buat kerja dan membuktikan dahulu baru komen kerana kerja ini bukan masak mee segera ! Diharap semua pihak bersabar dan berlapang dada sambil memberi kerjasama demi membangun Malaysia yang kita cintai demi semua kaum.

1 comment:

Unknown said...

salam...i like it, simple & not too heavy for the eyes. will put in suggestions & ideas for articles later. all the best & congrats from Kashoggi/Ayeff & family.

BERSIH 3.0- 28 April 2012 DATARAN MERDEKA

BERSIH 2.0 - 9 JULY 2011