TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT

Wednesday 21 May 2008

Apakah Mahathir Relevan ?

Salam sejahtera

Seluruh Malaysia gah Mahathir keluar Umno ibarat satu petaka menimpa seperti cyclone menyerang di China ! Apakah relevan keluarnya dia dari Umno dengan merajuk dan bebal mesti diberi perhatian sedemikian rupa ? Jangan lupa penyelewengan dan pembaziran projek mega guna wang negara hanya untuk nama juga kebejatan yang lagi hebat telah dilakukannya mengalahkan lain-lain diktator zalim dunia !

Disebalik menghina Melayu konon 'mudah lupa' juga Raja-raja dia merosak banyak khazanah negara demi mengejar nama ,tidak cukup menghina Melayu dia menghina Islam juga Al Quran konon mesti dikaji semula mengikut zaman,lebih teruk menghina Nabi besar Muhammad saw dengan janggut dan sunnah-sunahnya !

Apakah manusia seperti ini mesti diberi perhatian heboh setelah merosak pelbagai institusi ? Sehinggakan raja dan sultan tidak terlepas dari kebiadapannya menyekat kuasa-kuasa mereka ! Badan kehakiman seperti rojak dan pasembor disauknya seperti harta pusaka temurun moyangnya !

Undang-undang diperkosa sewenang-wenang ikut sesuka hatinya merombak dan merangka tanpa boleh sesiapa menegur, terlebih kata ISAlah akibatnya ! Selama 22 tahun cengkaman ala diktator dia cipta berbagai akta, menyekat kebebasan suara rakyat serta badan kehakiman, kebebasan media dan akhbar dalam cengkaman juga segala apa saja yang boleh digunakan termasuk menyauk wang negara hanya untuk melobi perjumpaan dengan pemimpin-pemimpin Amerika Syarikat yang pro-Israel !

Sudah tiba masanya rakyat Malaysia mencatat nama pemimpin ini dalam lipatan sejarah sebagai seorang yang telah memporakperandakan bangsa Melayu dan negara Malaysia, institusi Raja-raja dan perlembagaan, anti pada apasaja badan atau persatuan yang berbau Islam ,menghapuskan biasiswa pelajar dan sekolah agama malah bantuan pun disekat . Juga sekatan zalim pada negeri-negeri bawah pemerintahan parti Islam seperti Kelantan dan Terengganu seketika dulu !

Moga diakhirat akan terjawablah apa-apa kebaikan atau kebejatan yang telah dilakukan ,wassalam

No comments:

BERSIH 3.0- 28 April 2012 DATARAN MERDEKA

BERSIH 2.0 - 9 JULY 2011