TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT

Saturday 28 June 2008

Sokong Hentikan Akta ISA !

Salam sejahtera

Semua rakyat marhaen Malaysia tanpa mengira kaum dan agama diminta menunjukkan sokongan keperihatinan terhadap mangsa-mangsa ISA juga protes agar akta zalim itu sihentikan serta merta ! Akta zalim itu telah mengila selama 60 tahun tanpa belas kasihan pada keluarga mangsa yang tidak langsung dibicarakan atas tuduhan yang tanpa bukti pun.

Silalah datang beramai-ramai ke Stadium Malawati diShah Alam malam ini (Sabtu 28hb Jun) untuk menunjukkan bahawa rakyat Malaysia benci ISA, akta yang tidak bertamadun hanya untuk memuaskan hati para pemimpin yang tidak dapat menerima kebenaran dan kenyataan ! Mengunakan undang-undang demi menutup kebejatan pemimpin dari didedah segala kemungkaran. Jika pemimpin jujur dan telus semua tahanan ISA sudah tentu dihadapkan dimahkamah dan diadili tanpa menyeksa mereka dan keluarga bertahun-tahun lamanya.

Antara pimpinan Pakatan Rakyat yang mengesahkan kehadiran dan turut berucap pada malam itu ialah Naib Presiden PAS, Mohamad Sabu, Naib Presiden KeADILan, Sivarasa Rasiah, Timbalan Pengerusi DAP, Tan Seng Giaw, bekas tahanan ISA dan juga Adun Hulu Kelang, Saari Sungib, penulis bebas dan juga bekas tahanan ISA, Lee Ban Chen, dan wakil Hindraf, R. Thanenthiran.

Pada malam ini juga, satu pengisytiharaan mengenai 'Hari Merah Hitam' akan dilakukan sebagai tanda protes rakyat Malaysia terhadap akta zalim tersebut. Harap mendapat sokongan rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian,keadilan dan ketelusan,wassalam


Please come and show your support to victims of the damned ISA act by attending tonights gathering with notable speakers from Pakatan Rakyat's leaders,ex-detainees of ISA and freelancers/writers. Malaysian of all races and religion that loves peace ,harmony and happiness should show what freedom is ! Down with ISA !

No comments:

BERSIH 3.0- 28 April 2012 DATARAN MERDEKA

BERSIH 2.0 - 9 JULY 2011